Ångest

Tjena! Har varit en bra dag (hitills), lämna Leon på dagis imorse sen tog jag bussen direkt till Ida.
Vi drog ner på stan och åt subway sen kollade vi runt lite, jättekul har vi haft (: Men dock så har jag haft sån ångest över att jag sa nej till att jobba idag, usch. Men det var det värt för att träffa Ida som jag saknat! Hoppas de ringer imorgon o vill ha mig haha.

Vi hade iaf trevligt på stan, dock så missade jag bussen så jävla typiskt, med typ 1 minut.
Så jag passade på att köpa en present till Erika och så gick jag till systemet. Då slapp jag åka ner till stan imorn igen. Sen var de bara hem o hämta upp Leon igen hehe.



Dagens outfit: Kofta från HM, Halsband från Åhléns, leggings från Lager 157.
Mysigt men snyggt!

Nu ska jag fortsätta leka biiil med Leon, han är på superhumör idag. Och bara för att han är finaste i världen så ska jag göra hans favvorätt, pannkakor idag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0