Godnatt lillfis

Nu har han äntligen somnat...tror jag? Vågar inte kolla än, men när jag gick tror jag han precis somnade.
Hur lägger ni era barn? Vad har ni för rutiner?

Leon får sin kvällsmat, sen bortar vi tänder och tar på pyjamas. Sen läser vi lite i sängen och sjunger sen brukar han somna när man släkt lampan och sagt Godnatt. Inte lika enkelt varje dag dock.

Enda jag tänker på nu är diskberget som står i köket. "vill" diska innan imorgon, men då vaknar väl Leon för de låter ju som en jordbävning när jag diskar ^^

På tal om annat. Frida visa mig rätt roliga bilder sen i fredags. Ja vissa kommer jag inte ens ihåg...



Här får ni en "normal" bild. Snodde den från fridas blogg och den läser ni här
----> http://fridahultgren.myshowroom.se/

Den tjejen och jag har varit duktiga denhär veckan också, igår+ idag träning. Och imorn kör vi igen. Då ska jag tillomed cykla till gymmet!
På fredag kommer Erika och Isa hit för lite fredagsmys. Ska bli kul!
På lördag åker familjen till Linköping och shoppar lite.

Sådär nu vet ni det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0