Konstiga jävla åsikter

vissa människor har. Läste nyss rätt konstiga saker på en blogg, sorglig människa är det enda jag kan säga haha.

Jag har precis myst i sovrummet med Leon, vi kollade på Gustavsson 3 tr. Så jävla rolig han är.
Leons säng har stått i vårt rum i 2 nätter nu, han har varit täppt så har blivit att springa in till hans rum 5 ggr/natt. Lika bra att han sover hos oss då.

Har väl egentligen inget att skriva. Har varit helt död idag. Sträckte mig så SJUKT jävla mkt imorse att jag inte kan nysa/hosta el andas djupt för då skär de som knivar i ryggen... Fyfan va ont jag har. Min kropp gör allt för att slippa träna?

Aja, jag har iaf inga som helst planer i veckan. Hoppas som vanligt att jobbet ska ringa hehe.
Nä fan va tråkig jag är, hej då.


Kommentarer
Postat av: Thess

Vad handla dom åsikterna om då? Älskar att läsa folks åsikter :)

2011-10-30 @ 21:15:56
URL: http://linoubli.blogg.se/
Postat av: Thess

Jaha det var min blogg du mena, såg nu att du kommenterat :P ja en del människor kan man ju undra hur dom är funtade?? Tycker det är helt sjukt hur man dessutom kan berätta sånt till nån okänd så, blir ju lite pinsamt med när jag vet vem hon är genom hennes man men hon har ingen aning om vem jag är :P

2011-10-30 @ 21:20:52
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0