Min lilla prins <3

Leon är fortfarande sjuk idag ): Åh stackarn. Han vill mest sitta i mitt knä och mysa.



Bild från när han sov förut. Han fick faktiskt ha sin säng i vårt rum inatt. Sen Idag möblerade jag om i hans rum så han fick sova i sängen i tvrummet sålänge hihi. Hans rum är så svårt att möblera, det blir inte bra.
Ska bli kul när vi köper hus och man kan göra lite hur man vill.

Iaf tur att jag har vilodag från träningen idag, men jag har redan abstinens. Men jag hoppas på träning imorn.
Har sån jäkla träningsvärk i magen också, skönt. Haha

Nä nu ska jag mysa i soffan med Leon och hans böcker


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: mohahahaha, det var så gryyyyymt! enda minuset var ju att man aldrig han se dem spela med frusciante, men ändå.. gryyymt! ja, de är ju rätt gamla allihopa nu, förutom nya gitarristen.

2011-10-14 @ 12:36:40
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0