Ny kategori

Jag och Leon ska ner på stan och luncha med Alexander då han har rast. Undrar vad vi ska äta för gott?
Jag är sugen på allting just nu.

Förresten så skulle jag ju lägga upp bild på säcken.





Leon är hemma från dagis idag, han var helt täppt imorse och hostade. Sen har han varit på jättedåligt humör hela förmiddagen. Men efter att han fått i sig lunch så blev han sig själv igen? Han äter som en häst dendär pojken.


Knäppisen. Något nytt och roligt han har kommit på.

Jag har även bytt gardiner i både tv/sovrummet. Blev ganska bra, måste förnya rummen lite ibland.



Förljusade bilden i ps så man kunde se gardinerna bättre, men blogg.se har rätt dålig upplösning.
Det är iaf sovrummet, älskar orchidén jag köpte, den lyste upp fönstret lite.

Nu ska jag klä på mig lite, vore ju synd om människorna på stan om de fick se mig halvnaken.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0