Smygtitt

Jag fick visst hoppa in o jobba på Annagården idag, dock bara några timmar sen fick jag gå hem.
Men jag har inte gjort ett skit sen jag kom hem, varit en tråkig morsa och bara kollat på andra avenyn.

Men jag läste faktiskt massa godnatt sagor för honom sen, han led nog inte så mkt när ja kolla på tv heller för han sprang omkring o lekte för sig själv.

Här kan ni få en smygtitt från en bild Frida och jag tog igår.



Glömmer nästan att jag har sånt långt hår? Det växer ju verkligen som ogräs, klippte mig för 3 veckor sen och då tyckte jag de va kort men nu äre lika långt igen haha. Jag ska inte klaga, jag älskar mitt hår haha.

Imorn ska jag träffa min sockerpulla Ida, hon ska premiärkäka på subway sen ska vi dra runt lite på stan för hon ska ha kallas för lilla Nellie, eller lilla o lilla,hon är ju faktiskt 3 år nu!

Jaja, nu ska jag lägge maah


Kommentarer
Postat av: Michaela

Gillar verkligen nya halsduken! Det är en sån "tub" va? Vart är den ifrån? :)

2011-10-20 @ 00:28:53
URL: http://colourslide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0