snälla ring

Jaha, nu har jag lämnat Leon på dagis. Vad ska jag göra nu då fram till klockan 2?
jag hoppades ju på att jobbet skulle ringa imorse. Jag satt kl på halv 7 ifall att och tog på mig kläder, men ingen ringde :(

Jag städa upp hela lägenheten igår, så jag har verkligen inget hemma att göra idag.
Mamma o pappa skulle ju ha kommit igårkväll, Ida också. Men det slutade med att ingen kom. Tråkigt.

Träningen hade jag tänkt vänta med tills ikväll för jag har varken bil eller cykel att ta mig dit på, och buss orkar jag fan inte lägga ut mer pengar på nu. Så träningen får vänta, annars hade ju det varit ett bra tidsfördriv.

Nä får väl äta äcklig frukost istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0