Söndag den 16e oktober

Jag har inte hunnit blogga så mkt de senaste dagarna men nu är jag här igen.

Söndag



Nya örhängen och ny halsduk <3



Vi drog ner till Subway och åt för första gången, det var gott och mäktigt. Älskar deras kakor!



Efter subway gick vi och gungade lite. Leon äääälskar att gunga.



Son & Far <3



Fick även med mig en orchidé hem för bara 50 kr! Vilket klipp. Jag älskar orchidéer, hittade 2 jättefina blåa men de va ju svindyra.

Igår fick jag jobba, sen när jag kom hem hämta jag Leon, vi städade, diskade, vek tvätt och lagade köttgryta med ris. Sen på kvällen åkte jag och tränade, duktigt va?

Lite snabb uppdatering om de 2 senaste dagarna. Idag vet jag inte vad som händer än beroende på vädret.
Leon är hemma från dagis igen för han är jättegnällig och trött, har hört att de brukar bli förkylda efter 18 månaders sprutan, tror de är de på g.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0