Söndagsshopping

Wää, hatar att Alexander ska iväg och jobba ikväll igen... Suck! Vad ska man hitta på?
Tanken var ju att träna idag, menee det blev inte så. Men IMORN så.

Fick stjussa Ida till akuten förut, stackaren :( Krya på dig gullet!
Sen åkte vi och handlade lite.



Leon fick roliga magneter (igonera orden, jonzi som varit i farten)



Och jag fick mig behövligt schampoo! Hoppas mitt hår blir bättre nu.
Förresten! Jag har väl inte visat min nya coola tandborste?



blueillume-tandborste. Skitroligt att borsta tänderna nu också haha. Fick den förra veckan, tror faktiskt den givit lite resultat redan. Beställde dem på internet, Alex fick också en.

Jaha, det var det. Ja får sysselsätta mig med annat, bla matlagning. Idag blir det fisk, potatis, morötter och dillsås.Yummy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0