tjat

Jag är helt mör i kroppen, speciellt benen.
Cyklade till träningen imorse och körde bara kondition= löpning, cykling och crosstraining.
Sen cykla hem igen, fyfan vilken mjölksyra jag hade när jag kom hem. Men gud så skönt.

Jobbet ringde inte idag heller :S Har inte jobbat på 3 dagar nu så jag ringde och tjata lite haha. Det måste man ju för o få lite jobb hihi.

Igår kom iaf mamma o pappa hit, de lämna en cykel så jag kan ta mig nånstans.
Bra bra, sen åkte vi och handlade lite och idag ska Leon sova över där. Super. Så ikväll ska Ida och Jag ha lite mys här hemma.



Köpte dehär lyktorna igår när jag handla på maxi, har kollat på dem i evigheter. Fina va? Måste ha dem längst in till väggen annars har Leon ner dem.

Nä nu måste jag fixa iordning o packa Leons väska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0