Äppelpaj

Jag passar på att skriva lite medans Leon sitter snällt i soffan och kollar på barnprogram.
Alexander fick vara hemma med honom idag, iaf tills jag kom hem, för då var han tvungen att åka till sitt jobb...

Iaf haft en bra jobbdag, gick skitsnabbt! Brabra. Det serverades äppelpaj och vaniljsås på jobbet också, Tina superbakaren som va snäll och bakat de. Supergott!
När jag kom hem åkte jag direkt till Team Sportia och köpte nödvändigheter.



Träningsbyxor, äntligen. Bra dag på team sportia också, behövde både strumpor och en vattenflaska.Det fick man gratis om man hade medlemskort. Tackar jag Actic för! Värde : 139 kr

Imorn blir det träning direkt efter jobbet. Skönt! Sen blir det en lång paus eftersom vi ska iväg i helgen.
Bara Leon hinner bli bra. Han har ju mått skit dehär dagarna. Men idag verkar han må bättre.

Han har ätit idag. En hel del tillomed. Han fick en glass förut, för hans tänder för det är dem jag tror spökar.
Han dregglar kopiöst mycket, galet. De stora tänderna där bak är inte att leka med.
Nu ska jag byta blöja och ta på pyjamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0