bläk

Ojoj vilken dag! Leon blev stjussad till mormor och morfar tidigt idag och ska sova där inatt. Alltså egentid hela dagen!

Vi åkte direkt till actic och tränade, sen hem duscha och vidare till Maxi och handla lite mat.
Idag blev det plankstek. Dock så var jag sådär äckligt hungrig (så man mår illa) när vi lagade mat och när jag väl skulle äta kände jag mig redan mätt :(

Trots det så fick jag i mig en hel del vilket resluterade istället till magvärk och illamående och det har hållt i sig hela kvällen. Började gå över runt 9 så vid halv 10 tog vi fram chipsen och chokladen. Det blev ungefär 5 chips och 4 chokladbitar... Illamåendet tog över. Sen fick jag EXTREM huvudvärk, blää. Vilket gjorde allt så mkt värre.
Känns sådär att gå upp kl 6 och GÅ till jobbet imorgon. Jag som faktiskt är lite hypokondrisk ibland fick ju för mig att jag fått hjärnblödning eller nått. Svimfärdig och yr...

Oj va jag gnällt nu, så nu snack om annat. Har fått 8 dagar till att jobba de närmsta 2-3 veckorna. Det är bra!
Tackar och tar emot. Trivs som fisken i vattnet inom hemtjänsten! Nä ni nu måste jag sussa kudde!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0