Bra start

Jag har haft en såndär brastartdag idag. Okej, det började med att vi försov oss, men det gjorde ingenting för vi kom till dagis i tid iaf!

Sprang efter dagislämningen, tyvärr så hade jag noll motivation till att springa idag så jag sprang-gick sprang-gick. Men jag var ju iaf svettig och andfåd när jag kom hem. Sen havregrynsgröt till frukost som vanligt.
Planen var ju actic nu på morgonen, men utan bil/cykel och missad buss så kändes det ganska hopplöst.

Vad dagen mer har att erbjuda återstår att se. Vill verkligen ner på stan och köpa en sak som jag hittade på  internet igår. MÅSTE HA! Sen ska jag kolla lite på saker till tvrummet.



Idag är jag lite ego och tar egokort. Åh va jag saknar det håret! I våras då jag la 1600 kr på att fixa håret.
Synd bara att håret blektes som fan i sommar o då var det inte fint längre. Men där på bilden är färgen PERFEKT!
Får se vad som händer hos frissan på måndag hihi.


Kommentarer
Postat av: Thess

Skulle aldrig plugga till syrra, tycker inte det är värt det :P ska plugga till socialpedagog. :)

2011-09-06 @ 10:59:51
URL: http://linoubli.blogg.se/
Postat av: Thess

vart annat år är den i v-vik och vart annat är den i hultsfred och vimmerby. så vart 3:e i hultsfred och vimmerby. När jag söker är den tyvärr i hultsfred men jag får pendla helt enkelt. :)

2011-09-06 @ 16:29:24
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0