Clowner är inte alltid läskiga

Ugnen är på, snart ska vi börja göra pizza. Så snabbt kebaben har tinat lite.
Min pizza blir det mozzarela och räkor på.

Vi har haft en jättehärlig dag. Drog till simhallen och lekte massor. Leon hade såklart jätteroligt.
Han fick även lite fika där, frukt och festis. Sen åkte vi vidare till Ica MAxi.



På maxi så kom det en snäll clown med en fin blå liten påse som Leon fick. Han fick bla dethär, sen lite ost och bragokex.

Igår hade vi förresten jättetrevligt hemma hos mamma och pappa. Vi åt god mat och så kom Leons 2 syslingar på besök. Han har ju hur många syslingar som helst haha. På kvällen var jag skittrött så jag gick och la mig eftersom jag skulle va fyllechaffis hem.

Alexander satt med familjen och drack och spelade kort. Han ville inte åka hem haha, men när klockan var runt halv 1 så sa jag att nu åker vi hem. Annars hade jag inte orkat köra.

Så det var en superkväll det också. Nu ska jag börja med pizzan!


Kommentarer
Postat av: Frida H

Clowner är jämt farliga och elaka. Man kan bara inte lita på dem. Påsen var bara en fälla, som misslyckades. ;-)

2011-09-17 @ 23:00:07
Postat av: Elly- mamma till Leon

Sv Frida: Haha, då vet jag vad vi ska se när vi är nästa gång :D du är rädd för cloooowner! mohaha

2011-09-17 @ 23:01:23
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0