fasen

Fasen! Jag har blivit tillfrågat 4 ggr denhär veckan om jag kan jobba! Jag skulle ha jobbat varje dag men alltid har de kommit något i vägen. Igår fick ja ju iofs ringa o sjukanmäla mig men ändå.

Hatar att säga nej! De ringde nyss o fråga om jag kunde jobba 7-14 ÄVEN fast jag ska jobba 15.45-22 ikväll. Lite mycket kanske men ändå! Men glad över att jag fått så mycket jobb. Superglad :D
Tänk om man kunde få ett shemalagt jobb någonstans, guld värt!

NU ska jag till soffan o mysa innan Leon går till dagis. (drömde inatt att jag fick en bebis, åååh mys)


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: aha :) jag ska fan ta mig ner till bemanningen nästa vecka, för brev verkar de ju inte svara på. eller så kanske det aldrig kom fram :O

2011-09-09 @ 13:37:21
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: jaså? jag skickade brevet i början på juni iaf, men det är lika bra att gå ner hur eller hur. det kan ju knappast göra saken värre iaf, haha. om du får så pass mycket jobb på ett ställe så lär det ju va fler ställen i stan som behöver vikarier, finns ju en hel del. orkar inte med dem i hjorted längre x)

2011-09-09 @ 15:28:28
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0