Han är hemma <3

Vad besviken jag blir på mig själv! Idag fick jag för ALLRA första gången sjukanmäla mig från jobbet. Ända rätt bra ju, att jag inte varit sjuk förut och jag har ändå jobbat där sen februari. Men imorn jobbar jag iaf.

Leon plutten är hemma igen, skönt. Han har haft det super hos mormor och morfar. Mat i mängder har han ätit, fått 2 nallar och fått träffa gammelmormor/morfar. När vi kom o hämtade honom var han ute och lekte med hundarna, han kastade boll åt dem.



Visst har han en skön stil? Fråga mig inte hur han kom på att han skulle ligga sådär. Han är min son, de märks iaf.
sötplutt <3





Var tvungen att handla lite mat förut, då fick jag denhär blomman! Visst är den skitfin? 199 kr på maxi!
Lyfte köket jättemycket!

Huvudvärken är kvar, är idag även väldigt ljuskänslig för ögonen. Ajaj. Så jag kisar mestadels. Hoppas de är över imorgon. Nu ska jag lägga mig i soffan igen med myspläden och mystofflorna, de får man när man är sjuk.


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: nej migrän är ingen höjdare precis. och det blir inte roligare att behöva ta 3-4 olika mediciner för att skiten ska gå över heller.

måste bara fråga förresten, vart är det du jobbar nu igen? fick du det genom bemanningen eller minns jag helt fel?

2011-09-09 @ 00:36:37
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0