Jävla aaaas!

Nu hoppas jag att de dör de jävlarna. Jag har satt upp en fälla, så ska gå och kolla om de ligger nån jävel i. Jag pratar om bananflugor så ni kan vara lugna! Jag har inte fått väck dem, men nu har vi storhandlat så jag köpte vinäger.

Som sagt storhandling stod det på shemat, oj va vi handlade, nu har dem kött för 1 år!
Men det är så skönt att storhandla, då slipper man tänka på de.



Leon bus



Min pojk det där. Han är superhungrig nu, men maten står i ugnen så han får vänta lite till.

Ikväll ska farmor va lite barnvakt åt lilleman, för jag och Alexander ska gå och träna. Hoppas på en soltid också.
Vill ju inte se ut som ett lik nu när jag ska färga håret mörkare. Det ska jag göra ikväll, spännande.

Resten av veckan ser bra ut! Imorn frissan, sen kanske träffa Erika och Isa :)
ons-fre jobb, efter jobbet på fredag åker vi hem till mamma och pappa och äter lite traditionell mat. Mys! Sen lördag hoppas jag på kräftor kanske? Sen söndag kanske det blir lite häng då med.

Bra vecka känner jag. Nu ska jag börja steka resten av maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0