Jävla mobil!

Vad sur jag är idag! Jobbet ringde imorse, men vad tror ni händer? mobilen strejkar och vägrar svara?
Jag försökte ringa upp i ungefär 1 timme, kl 8 då funkade den. Ja då var det ju GANSKA försent.

Skulle ju ha gått brevid igår, men han blev sjuk så får ta de nästa vecka ist. Men ska jobba ons-fre. Tänk jag hade (egentligen) fått jobba 5 dagar denhär veckan... Jaja. Jobb nästa vecka ist!



Leon ca 4 månader gammal <3

Min lilla prins verkar inte må så bra. Det började igår. Han var jättekonstig, ville inte äta (annars värsta matälskaren) betede sig konstigt och när han sov inatt vakna han och grät 100 ggr. Så halva natten sov han hos oss. Samma sak där, vakna grät, somna om. Jobbigt när man inte vet vad det är.

Han är inte förkyld, så vi drog slutsatsen att han hade ont i magen, eftersom han även var hård i magen förut.
Jag vill ha MIN Leon tillbaka, min glada spralliga Leon :(

Från ett ämne till ett annat, igår tränade jag kondition. Gick jäkligt bra! Och nu om 30 minuter ska jag iväg igen.
Men då ska jag köra armar! Ses!


Kommentarer
Postat av: ida r

han kanske hade öroninflamation. kolla om de är nåt var i örat vetja

2011-09-27 @ 12:33:00
Postat av: Elly- mamma till Leon

öroninflamation? de har jag inte ens haft en tanke på :S ska kolle op et

2011-09-27 @ 18:03:08
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: idur

Hur var de med öronen??



fint de blev med stenarna på de franska! :)

2011-09-27 @ 23:35:05
Postat av: Elly- mamma till Leon

Jag fick inte titta så noga för honom haha, men de verka inte som öronen. Ska kolla idag igen. Åh tack! :)

2011-09-28 @ 06:39:40
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0