Ny färg och ny frisyr!

Bra dag! Att ställa klockan och gå upp tidigt för att få bli ompysslad är inte helt fel!
Drog till frissan tidigt, och jag är jättenöjd. Färgade ju hemma igår också, okej de vart lite väl mörkt men jag vet att de kommer blekas efter några tvättar.

FÖRE





EFTER






Vad tycks? Hon klippte upp det rejält så nu ska jag bara lära mig att puffa upp håret så jag får den volym jag vill ha. När man varit hos Frissan så blir ju håret ganska så lätt och svårhanterligt för att det blir så lent haha.
Så när jag tvättat det hemma vet jag att volymer kommer kika fram.

Nu ska jag köra älskling, sen möta upp Frida för lite träning. Tjarååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0