specialagenten Oso

Leon kollar på barnprogram, därför fick det bli barnprogrammets namn som rubrik idag...

Förkylningen sitter fortfarande i, suck! Trodde jag skulle va helt frisk idag. Men fortfarande huvudvärk och snuvig.
Men är väl på övergången hoppas jag.
Jag har varit ledig idag, så jag har hunnit göra en hel del.

Började som vanligt med att lämna Leon på dagis, säga hejdå till älskling som åkte till jobbet och äta frukost.
Sen har jag storstädat hela lägenheten, köket tog jag efter jobbet igår så det var skönt att slippa det idag.
Snyggat till lite på uteplatsen, sen tog jag en lång och skön dusch.

Leon kom hem från dagis, då var det mellis som gällde och sen började jag med maten runt 4. Laxfilé i ugn, potatis, grönsaker och sås blev det idag. Supergott! Leon älskade det också. Men det slutar inte där, jag har klippt Leons hår också. Det behövdes, dock så klippte jag nog liiiite för mycket, men hans hår växer ju som ogräs så det är ingen fara.

Nu väntar jag bara på att jag ska ge Leon kvällsmat, sen ska vi gå till Willys och möta Alexander.
Leon får gärna somna på vägen dit, för då hinner man med lite fredagsmys när man kommer hem.
Ja det var väl vad jag hade att skriva egentligen, inga bilder tyvärr. Kommer kanske imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0