Tossiga tåg

Idag gick vi upp tidigt (enligt mig) halv 8. Hade gärna legat till 10... När man jobbar till 22 vill man ju inte sova direkt när man kommer hem? När jag kom hem igårkväll tog jag fram min Ben and Jerrys som blev över från filmkvällen med Frida.

Det gick otroligt snabbt att jobba 13.30-22.00 igår, så ser faktiskt fram emot ikväll+imorgon.
Hade lite flyt igår. Skulle köpa lunch på coop. Den fick jag gratis, hittade en hundring på vägen! Perfekt haha.
Dock så slutade flytet när Alexander ringde och sa att Leon "ramlat" på dagis och slagit upp HELA ansiktet :(

Jag tog min lunchtid till att åka hem och titta till honom, ja fy så han såg ut. Usch jag grät nästan.
Han har ramlat 2 ggr denna vecka på dagis och slagit i ansiktet. Hur är det möjligt? :S

Idag är han iaf glad och pigg, jag likaså. Sitter och funderar på vilken hårfärg jag ska skaffa. Är redan trött på mitt hår, illa. Ska klippa mig nästa vecka så efter frissan blire direkt till affären och köpa hårfärg.



Sugen på denhär färgen som jag hade förra hösten. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0