Ännu en "söndag"

Känns verkligen som söndag idag, och det räknas det ju som också!

Förresten så var det någon som trodde att jag och min sambo ( Leons pappa) gjort slut men så är det inte (:
Vi har hållt ihop sen dag 1 och kommer alltid vara tillsammans! Ja de hoppas jag iaf haha

Just nu håller vi på för fullt att måla om Leons rum, men nu passar jag Leon medans karln målar.
Så därför passar jag på att slänga upp lite bilder från lördagen!



Nya linnet, lööv it.












Tyvärr så har jag bara bilder från vår lilla förfest. Grabbarna satt och spelade tvspel medans jag gjorde iordning mig, haha mycket till förfest. Mattias fick jag ju inte med på bild, attans!

Vi gick iaf till Martin som hade fest, gamla goda gänget. Vi hade superkul, blev kanske lite väl full?
Inte jobbigfull utan glad/rolig full. Men som sagt så mådde jag ju pyton igår haha.
Sen blev det stan, inget speciellt där. Dock så träffa jag en gammal barndomskompis, det var kul!

Vilka tråkiga bilder jag tog ser jag nu... Jaja. Minnen iaf haha


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja, när man ser på sina barn känns det som om tiden går riktigt fort :)

2012-04-09 @ 17:53:44
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Juicysugar

Ett sånt linne har jag också :D dö snyggt ju :)

2012-04-09 @ 22:24:21
URL: http://juicysugar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0