Blickar framåt

Leon är lite sjuk här hemma fortfarande, så han verkar matstrejka lite.
Halv macka till frukost (+ lite frukt), ingen lunch och inget mellanmål...
Så vi tog oss en promenad hela familjen, köpte saker så vi kunde käka tacos för det vet vi att Leon gillar.





Han åt en hel portion tacos och eftersom han fortfarande verkade hungrig så fick han ett apelsin till efterätt.
Åh så duktig! Tycker det är jättejobbigt när han inte vill äta, även om jag vet att det inte går nån nöd på honom.

Jag hoppas lillfisen blir frisk snart för så länge han är förkyld så håller sig utslagen kvar.
Han haft haft dem i mer än 1 månad nu...

Jag har börjat slipa på altandörren (insidan) nu för imorn tänkte jag måla den. Har vit färg kvar som jag faktiskt vill utnyttja. Efter dörren ska jag ge mig på bordet på uteplatsen.
Om ca 1-2 veckor kommer grejerna till Leons rum, gaah va snyggt de kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0