Börjar jag bli sjuk?

Jag har varit så himla seg idag. Somnade nästan på rasten på jobbet, sen har jag haft huvudvärk hela dagen.
Är det vädret?
Eftersom vi kom hem så sent så orkade jag inte ens laga mat till mig själv.
Älskling gjorde fläskpannkaka till han och Leon. Jag värmde en veg.pirog haha.

Igår när jag jobbade fick jag smaka på en jättegod kladdkaka som en söt tant gjort, sen gav hon mig det hemliga receptet! Så ikväll har jag bakat den, men ska inte mumsa på den förens senare när Leon somnat.

Imorgon är jag och Leon lediga. Ska bli så skönt. En heldag tillsammans själva.
Kanske om det inte regnar så åker vi ner på stan, han behöver nya gummistövlar. Han växer ju som ogräs.
Frida skulle också med. Och på kvällen ska jag till Annapanna, glo lite film och gojja.

Ae, jag har inte så mycket vettigt att skriva. Avundssjuk på de som åker utomlands just nu.
Skulle inte sitta fel med en (alkoholfri) drink på stranden med hela familjen. Bada, sola och bara shoppa.
Nä nu ska jag inte skriva mer om de, för då vill jag bara mer!


Kommentarer
Postat av: Ema

då skulle ni bokat resa på ving när de hade sin rea för ett par månader sen, helt sinnes. resan mamma och jag bokade kostar just nu 3ggr så mycket än vad vi betalade. man får passa på när det är billigt! :)

2012-04-26 @ 22:10:50
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0