Dagens Fail!

Jag skrev ju förut att jag skulle bli påskfin, ja jag blev ju som en liten kyckling!
Haha, blev så mycket slingor i håret så att nu är jag, orange/gul hårig. Har faktiskt aldrig failat ang hårfärgning.
Men nån gång måste ju vara den första?

Så jag åkte i ren panik till kvantum, köpte hårfärg som jag ska slänga i imorn bitti haha.
Har även beställt lite hårprodukter.



Luktar såå himla gott. Frida hade med sig det schampoot igår och sa att det var bra.
Så nu äre beställt, ganska dyrt men de är det nog värt.

Nu använder jag Tresemmé som SUGER! Använd INTE det! Det har förstört mitt hårt, sååå slitet som det blev efter det schampoot. Den får -10 av 10 möjliga haha.
Önska mig lycka till inför hårfärgningen imorn! Måste bli bra, ska ju ut imornkväll


Kommentarer
Postat av: Tony

Jaså ska du slå runt imorgon? ;) Vart ska du ut och härja då?

2012-04-06 @ 16:08:43
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: aha på så vis! :) haha, åt mina katter? det skulle ju allt bra ut alltså ;D

ah jag hade tänkt gå ut, var ett halvår sen sist. har du någon aning om vad det kostar att gå in på harrys imorn förresten? :O

2012-04-06 @ 19:44:32
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0