Det tråkiga med lönen

Buhu, det är redan söndag. Imorn blir det jobb igen, fick en dag ledigt denna helg (skulle egentligen jobbat ikv oxå men blev ändrat) Har lite jobb även kommande vecka och så är det ju lön på onsdag, tråkiga med lönen är att samtidigt så ska man betala alla räkningar. Sjukt tråkigt när man har 14000 i bara räkningar....

Men men, det är tur att man är 2 så man får pengar över. Vi ska ju köpa nytt överkast, nya kuddar, nya mattor och sen Leons golv. Och så behöver jag gå till frisören, har inte klippt mig på nästan 1 år nu, håret är rätt slitet.



Finaste igår innan vi åkte till Thess och Jonas för premiärgrillning och spel på kvällen!
Han är så fin min prins!



Vi hade trevligt igår, gott med grillat.
Idag kaaaanske vi ska göra oss en hemmasmörgåstårta! Sååå gott ju.

Gjorde ju förresten pizzabullar i fredags, fick godkänt av båda grabbarna, så idag ska jag nog göra fler fast vegetariska också. Får se om jag kanske hinner veg.piroger också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0