Från cigarettgult till vitt

Jag fick sovmorgon idag av min prins. han sov ända till halv 9. Tack tack!
Varit produktiv som vanligt började efter frukosten med att slipa lite på altandörren.
Gick med Leon till dagis sen hem och måla vidare.

Det har alltså gått från cigarettgult till vitt. Hela köket är vitt, så altandörren såg så förfärlig ut med sin gula ton.
Det är bra o ha färg över hemma, iaf om man är som jag och ofta får impuls till att måla.
Dörren är klar och har även börjat på fönstret brevid, men resten tar jag imorn.



Ny favorit. Vatten med några limeklyftor och isbitar. Frukosten idag bestod av Smootie igen.
Åh det är så gott och nyttigt! Jag vill ju dra ner på kolhydraterna lite. Bra att jag ska käka pasta till lunch idag då haha, men jag behöver lite energi innan jag drar till jobbet sen vid 3.

Fasen vad det blåser på tal om annat. Skitfint väder annars ju. Ska jag behöva gå till jobbet i motvind? S:
äsch, ha en bra dag för de kommer jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0