Leon 2 år!

Jag pausar lite mitt i Leons födelsedag!
Vi har haft en superdag och än är den inte slut.
Dagen började med sång och presenter.







Leon gick in till oss tidigt, så vi sjöng för honom i vårt sovrum haha.
Han vaknade glad fast fortfarande trött haha. Han blev superglad över presenterna.

Efter frukosten åkte vi till simhallen, badade lekte och hade jättekul.
Efteråt åkte vi till parken, lekte med nya leksakerna, matade ankorna och åkte rutchkana.
En liten lunch på Donken hann vi också.

När vi åkte hem somnade Leon efter allt stojj, så jag började med hans andra tårta.



Vad tycks? Helt ok för en amatör som jag tycker jag!
I eftermiddag fick han resten av hans presenter och han är upptagen nu haha. Därav pausandet i firandet haha
Nu ska jag laga lasagne ( Leons favvomat ). Sen kommer min sida av släkten med mer presenter.

Ikväll uppdaterar jag om allt han har fått i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0