Påskparad

Vi har haft en superdag idag. Leon har fått träffa påskharen på dagis idag och medans han var där åkte jag och Frida till gymmet och pumpa haha.
Kom hem och vi tog en dusch och sen en smootie! Här kommer vår dag i bilder.









Vi körde en donken (supernyttigt efter träningen...)
Jag och Joakim handla drickat till helgen, ska bli så kul!













En skaplig bildbomb fick ni idag, hade iaf jättetrevligt. Jag köpte mig faktiskt även 2 linnen på stan fast att jag ska till ullared om några dagar. Men då köper jag mindre kläder till mig sj då ist.
Leon har fått sitt påskägg och bjudit påskkärringarna som plingat på med godis.

Snart kommer älskling hem, då ska vi laga påskmat haha.
Imorn ska jag träffa Ida och ha liet myskväll.
Veckan kunde ju inte bli annat än bra...

GLAD PÅSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0