Valborg

Oj det är redan valborg idag! Aldrig riktigt tyckt att valborg är något speciellt att fira, men vi brukar faktiskt grilla.
Men det räcker tycker jag, så ikväll ska vi grilla lite hos Anna och Jonas. Leon ska hem till mina föräldrar och sova där eftersom dagis är stängt imorgon och både jag och Alexander jobbar.



Bild från valborg 2008, grillning hos Joakim.

Sen tycker jag det är lite tråkigt att man inte kan få lite glada kommentarer. Personligen så brukar jag peppa och ge mina kompisars bloggar glada kommentarer. Så förbättra er nu! (:

Vad har man gjort mer idag då? Jobbat, men även hunnit springa min runda innan jag hämta Leon på dagis.
Jag slog mitt rekord idag både på tid och prestation, stannade bara 1 gång.

Aja, nu inväntar jag mor o far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0