Älskart

Hemkommen från hultsfredsmarknaden sen ett par timmar tillbaka. Har hunnit, städa och laga mat och det tråkigaste av allt... Betalat räkningar, men å andra sidan blev jag gladare än jag trodde haha.
 

Jag idag, nytt linne. Älskar det! Sen älskar jag nya hårfärgen också.
Hittade inte så värst mkt saker på marknaden.
 
Vi köpte en ordentlig svampkorg (jättefin) Leon fick en shrekdocka som dansade haha, och så köpte vi kryddor som jag har planterat i en fin kruka i köket.
Jag fick äntligen smaka på langos idag, var fleeeera år sen sist, Alexander åt grekisk grillspett haha.
På vägen hem stannade vi till i vby och handla lite gott till ikv, köket fick sig även en stor växt som den saknat sen den andra vissnat.
 
Ikväll får vi lite gäster, Joakim, Valerie, Mattias och Jonas kommer. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0