Asspain

Ajajaj! Jag kan knappt sitta på arslet! Sån jävla träningsvärk har jag idag efter träningspasset igår.
Jag kommer knappt ur soffan/sängen, det är den absolut värsta träningsvärk jag haft. Sen att man kan få sån jävla värk i just skinkorna.
 
 
Gosunge! Han har lagt upp alla kuddar runtom sig och bara myser framför tvn innan dagen börjat.
Jag tar verkligen vara på den tiden vi har tillsammans nu innan skolan börjar. Idag ska vi först ut på promenad med Anna och Emil (leons kusin). Sen ska vi handla lite innan vi åker ut till skogen.
 
Leon ska sova hos mormor och morfar. Nästa vecka ska han sova där 2 nätter i rad (första gången) och det känns jättelustigt. Aldrig varit ifrån han så länge. Men jag vet att han kommer hade kul där. Han älskar ju landet (o landet älskar honom) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0