Gårdagen

Snart ska Leon till dagis och jag ska till jobbet några timmar.
igår åkte vi ju till vimmerby med Leons mormor.
 
Vi shoppade lite, Leon fick kläder av mormor och lite annat smått och gott.
Jag köpte mig själv en BH, äntligen en i MIN storlek. Så trött på detta, detta låter kanske som de borde va nått man önskar men det är jättejobbigt att ha bröst som växer hela tiden... Byta bh, det är inte så billigt.
 
Aja, mormor bjöd oss på Kinabuffé. 
 
Leon åt inte så mycket av maten tyvärr, han ville helst ha räkchipsen haha.
Vi hade iaf en jättetrevlig dag i vimmerby med mormor. Vi åkte hem till skogen en stund innan vi åkte in till stan.
 
På kvällen kom Frida, vi skulle ha filmkväll. Vi köpte oss ben and jerrys och såg på Hall pass. VI skrattade en del haha. Göra om det snart?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0