7 days a week

Shit, de va ju typ 100 år sen man lyssna på The Sounds. Älskade dem i typ, 6an?
Så dem lyssnar jag faktiskt på nu för nostalgins skull.

Jag har verkligen inte gjort nått speciellt idag. Tränade på actic på morgonen, sen har jag bara ätit känns de som.
Frida var ju här ett par timmar, hon fick äta här flickstackarn, som inte orka laga mat ensam när hon skulle hem.
Jag var galet sugen på massa sött ikväll, men jag har ingenting hemma. Och att gå till affären var inte aktuellt så det fick bli 2 fullkornsmackor och ett glas obouy. Det gick ner det också.



Har min nya mysiga t-shirt på mig idag (för er som vill veta) Sjukt skönt tyg, sen mjukisbrallor.
Härligt. Jag väntar på att älskling ska komma hem, vi har ju inte kunnat göra nått på 4 kvällar nu. Sen ska ju jag jobba 2 kvällar irad from imorn.

Innan jobbet kallar imorn så måste jag iaf hinna handla och tvätta. Åh varför måste allt bli dubbelt så jobbet med all snö? Kan de inte bli vår snart. Snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0