Eftermiddagsshopping

Jag trotsade förkylningen lite och tog Leon på en promenad. Shit va varmt de va ute???
Dags att ta fram vårjackan snart, jag svettades ju floder när jag hade vinterjackan.

Vi tog en tur till Netto, det är faktiskt ganska kul att kolla där ibland.
Jag köpte lite småsaker till Leon.





Han fick en bok, dvd, matskål och en söt kakburk.
Lite kul med kakburken, jag tyckte burken var så söt och ville ha den. Sen när jag går till kassan upptäcker jag att det är chocolatchip cookies i. Både boken och dvdn älskade han, boken läste han hela vägen hem. Och dvdn fick han titta på nu när han ska sova middag.



Båda har ätit lunch, så nu ska jag "bara" planera middagen också. Det blir förmodligen potatis, stuvad spenat och fisk med tillb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0