I can see right through you

Inte trodde jag att det skulle komma såhär mkt snö som det gjort på bara inatt. Bilen såg ut som en iglo när jag skulle köra imorse. Jobbig dag måste jag säga, jobbade bara 7.5 tim men det kändes som 20 typ.

Nu ikväll så har Leon och jag lagat mat, blev kroketter, snitzel och beasås m grönsaker.
Jag har försökt få in Leon i hans rum så vi kan leka lite, men nää då. Det är tvn som gäller. Och snälla säg inte " men stäng av tvn då" det skulle jag ha gjort om han inte redan visste hur man satt på den igen... men jag ger inte upp, jag ska få in honom o leka lite.

Medans han har surat så har jag rockat.



Åh jag älskar att rocka, gör det varje dag faktiskt. Jag har ju inte hunnit träna på hela veckan, men jag ska försöka komma iväg imorn och på söndag.

Förresten haha, vissa personer ser man rakt egenom... De verkar ju inte fatta själva hur genomskinliga de är ;)
Vissa som man tror sig vara genomsnälla men som egentligen är dem värsta.
you people, up yours.


Kommentarer
Postat av: Thess

Ursäkta mig då. :( jag vet jag är en bitch...

2012-02-03 @ 18:12:40
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0