Im the cookiemonster

Detta händer inte ofta, jag bloggar halv 7 på morgonen. Men det beror på att jag gick upp för tidigt ( 20 min sen) o är redan klar men jag ska inte gå till jobbet förens om typ 15 minuter... Måste ju va tyst, grabbarna sover.

Igår såg vi ju som sagt PA3 och jag tyckte den va sjukt läskig alltså.



Ja ni ser kanske vilket kakmonster jag är? Tyvärr så hann jag bara äta några skedar innan min mage totalvägrade :(
På tal om sötsaker, ska gå ner på stan nästa vecka och boka tid för kommande tatuering. Åh va jag längtat!





Hahah, karln åt revbenspjäll. Manligt...

Nä nu ska jag väl försöka fördriva tiden med att klä på mig 10 kilo vinterkläder.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0