Nostalgi

Jag har varit superduperduktig idag! Jag har : Storstädat heeela lägenheten, lagat mat och tvättat.
Tvätten är ännu inte klar, men så småningom.

Idag mår Alexander lite bättre, han har iaf tagit sig upp ur sängen.
Så nu är Leon glad, han är en riktig pappas pojke.

Efter maten satt vi oss alla i tvrummet och kollade på film.



Snacka om nostalgi? Jättelänge sen jag såg den filmen, den är fortfarande lika bra haha.

Får se hur den kommande veckan blir. Om jag är ledig imorn blire nog att handla lite (känns som jag handlar varje dag, ändå är kylskåpet alltid tomt???) På fredag blir det nog en kväll hos Thess och Jonas (om alla är friska) o lördag förhoppningsvis en liten tripp till kalmar.

Föressten så blir det en tripp till Ullared med mamsen i vår också. Bussresa denna gång.
Köpa lite saker till Leons 2 årsdag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0