Sluta rota i min sminkväska??

Precis lämnat Leon på dagis, mötte Thess som sa. Det går maginfluensa på Kevins dagis!
Kul..Igen?! Hoppas de inte kommer på Leons avdelning för han är på dagis idag.

Sitter och sminkar mig lite innan jag drar ner på stan. "någon" rotar i min sminkväska o tjuvvar mina saker!





WTF?!?!? Iofs inte den första gången de händer.
Han är verkligen speciell dendär katten. Han kommer VARJE gång jag äter yoghurt. Hur fan kan han känna de på lukten på så långt håll? Då sitter han o väntar tills han får tallriken...
Och när jag sminkar mig, han dyker ner fort som attan och snor min puderborste...

Vinterhalvåret är förjävligt, han vägrar att gå ut. han blir skogstokig inne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0