Välkommen hem till oss

Ser ni vilket underbart väder det är ute? Jag njuter iaf för fulla muggar.
Perfekt dag för att gå lite på stan.
Man blir dock rätt trött av att gå runt, eller hur?

Lite shopping till mig.



hade tur med hårfärgen, den ska tydligen utgå så den kosta 39 spänn! vilket kap!
Bh och nya legging fick följa med hem också.



Lite smått till grabben också. The cookiemonster, passar bra. Matchande pyjamas också.



Välkommen hem till oss, nu är ni så välkomna!
Också tur, var rea på den också. My lucky day.



sist men inte minst, nya solbrills. Skönt att ha när man kör bil.
Sen äre ju snyggt också.

Tråkigt nog så var det bara jag och Leon som fick med oss något hem. Alexander ville inte ha nått fast att jag försökte. Jaja. Han fyller ju år snart o då ska han få en jättefin present av mig.

Snart ska jag börja med maten, hasselbackspotatis, kantarellstuvning o lax (ryggbiff till karln).
Imorn blire myspys med resturangmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0