2011

Var 2011 mitt år? Jag har hela tiden tänkt, 2011 var inte mitt år. Men det kanske de va?
Jag gjorde många val förra året, val som jag då inte visste om jag gjorde rätt.

Nu vet jag att jag valde rätt, och jag är så glad. Jag känner mig fri! Tack vare mina val så kom jag framåt och inte bakåt.

2011
Jag fick ett nytt jobb, ett jobb jag fortfarande jobbar på och trivs jättebra med.
Jag fick nya kompisar, det har betytt jättejätte mycket. Att få börja om på nytt med andra vänner, skapa nya minnen. Gamla vänner försvann, det var också ett val jag gjorde och som jag är glad över nu.
Låter kanske elakt, men då satt jag bara fast. Nu känner jag mig mer vuxen och mogen. Tänk vad mycket 1 år kan göra.

Jag får nog säga att 2011 gav mig en spark därbak. Det var även då jag planerade för framtiden, iaf för de närmsta 3 åren. Förut lät jag  bara tiden visa mig vad som hända skall, men nu har jag lite mer kontroll. Nu bestämmer jag själv över hur mitt liv ska bli, inte tiden.



våren 2011 Alexanders 25 årsdag, påväg till kalmar.

Vem vet, kanske 2012 blir ännu bättre?


Kommentarer
Postat av: essay writing

You should try to make new year better than this.

2012-01-31 @ 10:43:54
URL: http://essaywritingservices.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0