Älskar min familj <3

Jag åkte till maxi förut för jag skulle köpa mjölk o lite annat. Det slutade med att jag köpte nya glas, matlådor och glass.
Sen köpte jag ju de jag skulle ha såklart. Jag skulle ha en Ben and Jerrys (half baked) såg att hela överhyllan var den smaken så dubbelkollade inte utan bara tog en...

När jag kom hem såg jag att jag tog FEL! Jag tog cookie dough! Fan också. Jag gillar inte den glassen.
Så jag gjorde som Thess Brukar/brukade göra, leta fram alla kakbitar o lämna glassen. Haha o nu mår jag såå illa!
Usch.

Har precis sett klart på Teen mom 3, sorgligt :( Grät en skvätt. Åh va jag älskar min familj!
På tal om annat, Leon tyckte nog synd om mig som fick fel glass så när han la sig förut, han bara la sig och somnade? Det händer typ, aldrig. Gud va snällt av han :D Så jag fick kolla på teen mom ifred.



<3


Kommentarer
Postat av: Thess

Kakdegen är godast, jag har till och med hittat ett recept på en kakdeg som tydligen ska smaka som den så det ska testas. :P

2012-01-24 @ 17:06:51
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0