Back to reality

Efter att ha varit "ledig" i typ en vecka nu så är man tillbaka till verkligheten.
Haft en produktiv vecka, gjort massa saker som va skönt att få gjort.

Idag kl 7 var jag tillbaka på jobbet, och det var faktiskt förbannat skönt ändå.
Jobb imorn igen, men kvällstur. Så imorgon så ska jag hinna färga håret och lite innan.





Alltid när jag ska färga håret så "inser" jag hur fint hår jag har, o då ångrar jag mig... varje gång.
Men jag ska färga iaf, värsta fall så får jag väl färga om de (:

Jahopp, idag har vi käkat Pitabröd, och ikväll ska vi äta pannacotta. Vi är feta, japp de e vi.
Veckan som kommer hoppas jag har följande innehåll:
Fika med härliga bruttor.
Ensamtid med älsk.
Jobb.
träning.
Lite shopping? :P

Nä nu ska jag fixa Leon till natten, nu har han ätit upp kvällsmat.


Kommentarer
Postat av: research paper

Sometimes it's very difficult to do. People can't just decide to do anything.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0