Cupcaketime

Skön och avslappnad helg, jag har varit ledig men älsk har jobbat.
Jag är fortfarande vinglig, hoppas de går över snart?!

Idag har jag haft Frida här en stund. Vi gjorde cupcakes!





Vi gjorde hallomuffins med hallonfrosting. De var skitgoda! Leon blev som TOKIG när han fick smaka av mig.
Han lyckades även få tag på bunken som det var lite smet kvar i. Den satt han på sitt huvud....



Smet i håret och ansiktet haah. det blev ett bad för honom förut.
Han gapar för fulla muggar, efter badet somnade han skönt i soffan :)

Frida har dragit till jobbet så nu inväntar jag älskling som ska komma hem från jobbet.
Idag blir det lax i ugn med citronsås och potatismooos!


Kommentarer
Postat av: Ema

varför är du vinglig? förresten så nämnde ida något förra helgen med att du fick någon typ av bidrag från arbetsförmedlingen baserat på årsinkomst, om du inte fick jobba lika mycket som du brukar en månad så hade man bidrag som säkerhet därifrån eller va hon snackade om. har aldrig hört talas om det, så tänkte bara fråga vad det är för nåt eller vad det heter? inte så lätt att förstå när det går från mun till mun ^^

2012-01-22 @ 21:48:39
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: aha, så det är vingligheten du har gått och sökt för alltså? :/ och det är inte lågt blodtryck då, för det antar jag att har tagit. för mitt blogtryck är extremt lågt och då blir jag vinglig/yr. ja, det får vi hoppas på!



ja men jag tänkte väl att det borde ha varit det, jobbgaranti för ungdomar är det enda jag hört talas om men jag visste inte det baserades på årsinkomst. då är det nog bäst att jag går ner och skriver in mig fort som ögat! fast det tar ju ändå tre månader -.- ganska lång tid faktiskt.

2012-01-23 @ 11:08:38
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0