det tog 18 månader

Det har varit en dag av nervositet, stress och lättnad. Tur att lättnaden tog över. Det tog trots allt 18 månader innan jag tog tag i det!

Nog om det, ikväll har jag rensat ur lite lådor. Där hittade jag en kalender från 09-10, jag är duktig på att skriva vissa detaljer varje dag i mina kalendrar tex träning, jobb och mat. I ungefär 1.5 år så har vi ätit utemat minst 1 gång i veckan! Det är fan skandal, det ska det bli en stor ändring på. Så nu sitter jag och skriver maträtter. Får bli en storhandling i helgen, för nu måste vi äta bättre.



Leon tvingar på pappa sina solglasögon och nappen. Haha. Han passar ju i det, tycker ni inte?
Leon vill ha all pappas uppmärksamhet när han spelar.

Jag ska snart lägga mig i soffan o myspysa lite. Jag är fortfarande lite "däven dr dängrot".
Ska bli skönt att inta sängen sen.  Förresten, måste bara berätta att min mamma är den bästa mamma på jorden. Åh vad jag älskar dig kära mor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0