Efter 2 år

Torsdag: Anna, Emil och Nova kom på besök. Barnen lekte medans vi pratade lite och barnen hade superskojj.
Det är bra med kusiner! :)
Mot kvällen sen kom Frida på ett snabbesök, alltid lika trevligt!

Fredag: Var duktig på morgonen så jag åkte till actic och tränade.
Åkte hem, duscha o käka sen gick jag och mötte Sara! Vi har inte setts på 2 år! Dålig av oss faktiskt.
Var verkligen jättekul att få träffa henne igen. VI handla lite mat, tacos blev de idag.





Mm muuums! Sen har vi snackat gamla minnen och mkt mer därtill. Hon åkte hem nu precis så jag ska leka lite med Leon innan vi åker till willys och hämtar pappsen.
I helgen vet jag inte vad som händer och sker. Nån som vill ses?


Kommentarer
Postat av: Frida Hultgren

JAG VILL!!!!!!!!!! :D

2012-01-20 @ 19:31:28
URL: http://fridahultgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0