Första spelet

Jag orkar knappt lägga Leon ikv tack vare min huvudvärk så det får bli Alexanders jobb.
Efter blogginlägget ska jag ta min ciabatta och glo på tv.

Ida skulle ha kommit ikväll men fick förhinder, tråkigt med tanke på att jag verkligen behövde prata av mig.
Aja, drog till maxi och handlade istället, lite grönsaker och frukt. Köpte även ett dataspel till Leon!



från 1 1/2 - 3 år. Han blev som paralyserad av spelet! När jag stängde av för han skulle sova blev han typ galen ahaha. Pekade bara på datorn o grät. Stackaren, jag lovade att han skulle få spela lite imorgon också.
Det är ju bra lärgrej, sånger, färger, djur osv.



Han blev lite gladare när han fick 100 böcker att läsa i sängen. Egentligen var det jättemörkt i rummet men fick ingen bra bild så jag tog med blixt.

Frida om du läser dehär så har jag lust att ta en fika på stan nästa vecka, för nu har suget efter räkor kommit tillbaka!


Kommentarer
Postat av: frida

Great! När kan du nästa vecka då? :-)

2012-01-05 @ 23:20:31
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja, precis. Och verkligen lägga ner tid på att planera vad man ska äta så att det blir nåt sunt :)

2012-01-06 @ 11:27:14
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0