Guld värd

Min finaste plutt sover sen ett tag tillbaka och min andra plutt kommer snart hem, mys!
Frida gjorde min dag idag som kom med pizza och coca cola! Det var GULD VÄRT!

Got damn va gott det var med pizza idag. VI kollade på sandor slash Ida haha nostalgi, sen kollade vi på "på smällen" .



Leon och Frida har busat och lekt hela kvällen. Det tycker Leon om!



Nått annat han också tycker om är speglar, ååh sötnöten!

Så min dag har varit tipp topp! Nu sitter jag bara o tänker på att jag vill ha ut julen!
Får bli nån dag nu i veckan när jag är ledig. Har inget jobb inplanerat denna vecka ännu, men de kommer nog!


Kommentarer
Postat av: Ema

såna där "dåliga" filmer är nice att glo på, vi som jämt kollade fröken sverige, haha.

2012-01-03 @ 18:02:03
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0