Inte idag igen

Oj både jag och Alexander slumrade visst till i soffan till alla tråkiga barnprogram. Vilken tur vi har att Leon sitter snällt brevid och kollar på tv, nu har han iaf fått kvällsmat.

Idag var jag trött, gick upp tiiiidigt idag. Väcka en trött liten gosse kl 6, till dagis halv 7 sen jobb. Bra dag på jobbet! :D
Imorn jobb o på onsdag jobb. Fajnt med jobb! Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva faktiskt. Hm..

Just nu längtar jag till våren! Ljusare tiden, gladare miner och så lite saker som ska hända.
Först äre ju alla <3s dag, sen fira 4 årsdag med älsk. Älsk fyller år, sen Leon. Mitt bland allt så har vi bestämt att hitta på nått kul, typ åka iväg. Sova någonstans, bli ompysslade osv det var ju trots allt ett år sen vi gjorde nått.



Bjussar på en nyvaken lillfis från gårdagen <3

Förresten så var vi ju hos en nybliven 6 åring igår på lite kalas. Kussen Nova som blivit så stor, och det var inte dåligt vad presenter hon fick gullungen. Emil och Leon leker på hur bra som helst. VI bor nära varandra så vi ska passa på o låta kusinerna leka oftare! Eller hur Anna? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0