jag ska måla hela världen lilla mamma

Gud vilken huvudvärk jag fick när jag låg och slumrade i soffan förut. Blö.
Guess what, ja skulle ju ha jobbat idag. Kommer till jobbet och då säger Anna att hon visst skrivit fel, det va en annan dag jag skulle ja jobbat. Bra ju, så det var bara att cykla hem igen... buhuuu

Alexander duschar, jag bloggar och Leon målar.





Han har målat både en teckning och sina händer... Suck haha. Blir nog kul att få bort sen.

Imorn ska jag till vårdcentralen, sen ner mot stan och söka lite jobb och hitta en present.
Frida får följa med, hon och jag är bra på att gå på stan. Därför ska vi dra iväg på shoppingresa nån dag, blir nog inte förens februari.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0